Nezůstávejte v anonymitě

Webové stránky k firmě patří, jako ruka do rukávu.

Ale otázkou je, jestli právě Vaše stránky vzbuzují důvěryhodnost a zákazník získá po zhlédnutí Vašich stránek určitý stupeň pocitu, který odbourává jakousi anonymitu. Internet je víceméně anonymní. Ale Vaše firma taková být nesmí.
marketing webové stránky

Vystavění firemního webu je tudíž záležitost velmi náročná a poměrně složitá.

Už jste určitě slyšeli o SEO analýzách, optimalizacích a klíčových slovech. Tyto odborné termíny spadají do okruhu profesionálů, kteří Vaše webové stránky posunou svými prostředky na vyšší pozice ve vyhledávačích.

Určitě máte vybranou snadno zapamatovatelnou a krátkou doménu, podle níž si Vás zákazník také snadněji najde.

Ale jak to máte s tou anonymitou?
 

·         Máte na svém webu dostatek přesných a neochvějných informací o tom, kdo vlastně jste?

·         Kde jste tu vzali?

·         Jaké reference sklízíte?

·         Zaujmete svou Homepage na první pohled?

·         A co víc! Získáte si důvěru svých potenciálních zákazníků s ohledem na veškeré informace?

Zákazník chce znát nejen Vaše skvělé produkty. Chce také vědět, odkud se berou. Kdo je nabízí. Zákazník je opatrný.

Právě proto by na Vašem firemním webu neměl chybět, např. online chat, krátké video, nebo nabídka formulářů, či prospěšné aplikace, aby se zákazník na Vašem webu cítil spokojeně a se vším luxusem. Aby neodcházel s pocitem, že nic neví.
seo na mobilu

Proto je zapotřebí myslet i na takové drobnosti a hned na úvodní stránce poskytnout zákazníkovi důvěru a pohodlí. Samozřejmě kromě kvalitních produktů za přijatelné ceny. To už je ale věc online marketingu.

Vy se zaměřte na slabou stránku svého webu. Upravte ji spolu s profesionály a pak si užívejte návštěvnosti. Staňte se lehce zapamatovatelní s tím, že zákazník Vás přijme do svého okruhu známých firem. To je totiž také velmi podstatné! Bude se k Vám vracet. Bude Vás vyhledávat!